Reálna ponuka pre Bratislavský kraj (číslo 1)

Autor: Monika Flašíková Beňová | 18.9.2013 o 13:03 | Karma článku: 15,24 | Prečítané:  15331x

       Politika nie je ideálny svet. Väčšinou sa nemôžete vyhnúť konfliktom a dohadovaniu sa s politickým konkurentom. Ani ja som sa tomu nevyhla a často kritizujem súčasného bratislavského župana. Okrem kritiky pridávam svoj program. Začnem jeho prvým bodom. Porovnajte a posúďte si to sami.

      Moja ponuka pre Bratislavský kraj sa opiera aj o vyvrátenie jedného obrovského mýtu, ktorým je tvrdenie, že tento kraj nemá nárok na peniaze z európskych fondov. Je to jeden obrovský a nezodpovedný omyl, ktorým jeho „autori" klamú obyvateľov Bratislavského kraja a ktorý slúži iba na jedno jediné - má zakryť ich totálne babráctvo a absolútnu neschopnosť uchádzať sa o európske peniaze. Takto oberajú BSK o obrovské zdroje a držia jeho obyvateľov v nevedomosti.

      Župan Frešo napríklad pred niekoľkými týždňami smelo vyhlásil, že treba stavať Bratislavskú Filiálku. Rozumej tú Filiálku, ktorú s bývalým ministrom dopravy Jánom Fígeľom spoločne pochovali. „Ich" Filiálka mala stáť cez dve miliardy eur a jej súčasťou mal byť bombastický tunel od Petržalky popod Dunaj až ku Istropolisu. Týmto megalomanským plánom sa v Európskej komisii nikto ani len nezaoberal - v horšom prípade si tamojší úradníci klepali prstom na čelo. Proste nula, bodka, vymaľované - po slovensky „blbosť na kvadrát". Fígeľovi s Frešom to však nebránilo o Filiálke nahlas a „zodpovedne" hovoriť. A Frešo v tom pokračuje aj v rámci kampane v roku 2013.

      V mojom programe nová centrálna železničná stanica na Trnavskom mýte je. Záložná vlaková stanica, určená pre prímestskú, regionálnu železničnú dopravu. Ale nebude stáť dve miliardy a nebude zakopaná 45 metrov pod zem (Frešov „plán"). Môže a bude stáť pri Istropolise, nebude 45 metrov pod zemou, ale oveľa plytšie a na jej chrbte (rozumej hore na zemi) nebudú stáť stupídne sklenené biznis centrá (Frešov „plán"), ale bude tam PARK. Kúsok odtiaľ bolo centrálne trhovisko a Centrál, ktorý sa Centrálom vždy volal. A tento nový park s rozlohou niekoľko hektárov sa môže volať bratislavský Central Park. Po viac ako 20-tich rokoch tak Bratislava môže mať nový park na európskej úrovni.

1185710_10150360311974969_1858554260_n.jpg

      

      Dôležité je však aj čosi iné. Tento projekt nebude stáť viac ako 300 miliónov eur (versus 2 miliardy Frešovej filiálky) a Európska únia ho preplatí. O Frešovej Filiálke tam pritom nikto ani len neuvažoval a to nie sú moje tvrdenia, môžete si to overiť na akomkoľvek príslušnom úrade Európskej komisie, alebo u nášho eurokomisára. Projekt novej centrálnej železničnej stanice s bratislavským Central Parkom, ale prerokovaný je a je realistický. Súčasný minister dopravy Ján Počiatek je jeho spolutvorcom a vie, že v takejto podobe je financovateľný.

     Záverom - Frešova filiálka bol a je podvod na voličoch. Vzdušný zámok, chiméra, na ktorú chce ľudí nachytať. Tak ako ich nachytal v roku 2009 na sľuby, z ktorých nič nesplnil.

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Rezník z TASR by bol v RTVS pre poslancov schodnejší než Mika

Bývalá šéfka Markízy Zuzana Ťapáková sa po kauze Evka ako kandidátka na riaditeľku RTVS už nespomína.

KULTÚRA

Tajná služba si objednala vraždu. Na film Únos bolo treba odvahu

Politické trilery u nás nevznikajú.

ŠPORT

Spieva si Marleyho, dá si pivo. Ako Sagan trénoval v horách

Sagan sa pripravoval inak ako súperi.


Už ste čítali?