reklama

Som rada, že Frešo bicykluje

Najprv malé ospravedlnenie :-) . Je pravda, že pán Frešo neodišiel zo Stupavského maratónu na klimatizovanej limuzíne, ale v klimatizovanej volebnej dodávke. OK - pomýlila som sa - mala som napísať "auto". Faktom ale zostáva, že odišiel.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (108)

Ale nie je pravdou, že som na tom postavila celý môj prvý blog, tak ako píše brat pána Freša.

Zle čítate. Blog je o niečom úplne inom. Je o spôsobe vlády v BSK, ktorý pán Frešo realizuje. Je o jeho politike, o jeho neschopnosti riešiť veci a niekedy až komickej snahe utekať od riešenia problémov.

Pán Frešo sa totiž bojí. Beží, bicykluje, pláva (vyberte si) v pretekoch o svoj politický život. Nie je lídrom pravice, ani poriadnym lídrom vlastnej strany. Nie je ani skvelým manažérom, ani úctyhodným vodcom. Je jednoducho ustráchaný.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale proti gustu žiadny dišputát - kto ho má rád, nech ho ďalej volí a naďalej nekriticky obdivuje. Alebo nech ho volí hoc aj ako „menšie zlo".

Ja ho budem naďalej kritizovať. Nemyslím si, že v BSK robí dobrú politiku, nemyslím si nič dobré o ľuďoch, ktorí mu pri tom pomáhajú a nemyslím si nič dobré ani o tých, ktorí z toho profitujú. A nie, že neprofitujú - profitujú a poriadne.

V každom prípade som však rada, že pán Frešo bicykluje a stará sa o svoje zdravie. To je len a len dobre. Ja nie som veľký fanúšik bicykla - prečo by som to tajila. Denne však behám a cvičím a viem sa zaprieť. Tých 25 kilometrov na bicykli bolo pre mňa peklo a nielen kvôli tomu, že bolo 35 v tieni. Ale dala som to, a som na to aj hrdá.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ale keď sme už pri tej cyklistike. Nemyslíte si náhodou, že Bratislava a bratislavský kraj (mimochodom ideálna oblasť pre cyklistiku) potrebujú pre tento šport aj niečo viac, ako jeden cyklomost? Nestálo by za to, zamyslieť sa napríklad nad možnosťou zosieťovania mestských a prímestských cyklotrás tak, aby ideálne každý mohol dobicyklovať na hrádzu bez hrozby, že ho po ceste tri krát zrámuje auto? Nehovoriac o situácii, keď vyrazí celá rodinka. Nedala by sa urobiť, aspoň jedna nosná cestná kostra základnej bratislavskej cyklotrasy?

Je také ťažké hovoriť o tom s primátorom, starostami, políciou a ministerstvom dopravy? Je také ťažké, aspoň sa nad tým trochu zamyslieť? Myslím si že nie, a bohužiaľ pritom nejde iba o tie cyklotrasy.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ale napriek tomu ešte raz. Je fajn, že Paľo Frešo bicykluje.

P.S.: ..a už len na okraj, aspoň ten blog by sám za seba mohol napísať on a nie Vy, pán brat :-)

Monika Beňová

Monika Beňová

Bloger 
  • Počet článkov:  59
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Monika Beňová, poslankyňa Európskeho parlamentu za SMER-SD Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu