Reálna ponuka pre Bratislavský kraj (číslo 1)

Autor: Monika Flašíková Beňová | 18.9.2013 o 13:03 | Karma článku: 15,24 | Prečítané:  15315x

       Politika nie je ideálny svet. Väčšinou sa nemôžete vyhnúť konfliktom a dohadovaniu sa s politickým konkurentom. Ani ja som sa tomu nevyhla a často kritizujem súčasného bratislavského župana. Okrem kritiky pridávam svoj program. Začnem jeho prvým bodom. Porovnajte a posúďte si to sami.

      Moja ponuka pre Bratislavský kraj sa opiera aj o vyvrátenie jedného obrovského mýtu, ktorým je tvrdenie, že tento kraj nemá nárok na peniaze z európskych fondov. Je to jeden obrovský a nezodpovedný omyl, ktorým jeho „autori" klamú obyvateľov Bratislavského kraja a ktorý slúži iba na jedno jediné - má zakryť ich totálne babráctvo a absolútnu neschopnosť uchádzať sa o európske peniaze. Takto oberajú BSK o obrovské zdroje a držia jeho obyvateľov v nevedomosti.

      Župan Frešo napríklad pred niekoľkými týždňami smelo vyhlásil, že treba stavať Bratislavskú Filiálku. Rozumej tú Filiálku, ktorú s bývalým ministrom dopravy Jánom Fígeľom spoločne pochovali. „Ich" Filiálka mala stáť cez dve miliardy eur a jej súčasťou mal byť bombastický tunel od Petržalky popod Dunaj až ku Istropolisu. Týmto megalomanským plánom sa v Európskej komisii nikto ani len nezaoberal - v horšom prípade si tamojší úradníci klepali prstom na čelo. Proste nula, bodka, vymaľované - po slovensky „blbosť na kvadrát". Fígeľovi s Frešom to však nebránilo o Filiálke nahlas a „zodpovedne" hovoriť. A Frešo v tom pokračuje aj v rámci kampane v roku 2013.

      V mojom programe nová centrálna železničná stanica na Trnavskom mýte je. Záložná vlaková stanica, určená pre prímestskú, regionálnu železničnú dopravu. Ale nebude stáť dve miliardy a nebude zakopaná 45 metrov pod zem (Frešov „plán"). Môže a bude stáť pri Istropolise, nebude 45 metrov pod zemou, ale oveľa plytšie a na jej chrbte (rozumej hore na zemi) nebudú stáť stupídne sklenené biznis centrá (Frešov „plán"), ale bude tam PARK. Kúsok odtiaľ bolo centrálne trhovisko a Centrál, ktorý sa Centrálom vždy volal. A tento nový park s rozlohou niekoľko hektárov sa môže volať bratislavský Central Park. Po viac ako 20-tich rokoch tak Bratislava môže mať nový park na európskej úrovni.

1185710_10150360311974969_1858554260_n.jpg

      

      Dôležité je však aj čosi iné. Tento projekt nebude stáť viac ako 300 miliónov eur (versus 2 miliardy Frešovej filiálky) a Európska únia ho preplatí. O Frešovej Filiálke tam pritom nikto ani len neuvažoval a to nie sú moje tvrdenia, môžete si to overiť na akomkoľvek príslušnom úrade Európskej komisie, alebo u nášho eurokomisára. Projekt novej centrálnej železničnej stanice s bratislavským Central Parkom, ale prerokovaný je a je realistický. Súčasný minister dopravy Ján Počiatek je jeho spolutvorcom a vie, že v takejto podobe je financovateľný.

     Záverom - Frešova filiálka bol a je podvod na voličoch. Vzdušný zámok, chiméra, na ktorú chce ľudí nachytať. Tak ako ich nachytal v roku 2009 na sľuby, z ktorých nič nesplnil.

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Minúta po minúte: Fico zostáva lídrom Smeru, delegáti podporili aj Kaliňáka

Premiér Fico a minister vnútra kritizovali na sneme aj médiá.

DOMOV

Odhalila kauzu predsedníctva. Odkiaľ prišla Zuzana Hlávková?

Gymnázium, ktoré navštevovala, jej plánuje vyjadriť verejnú podporu.

KULTÚRA

Milan Lasica: Už nemôžem umrieť predčasne

Keby som mohol, správal by som sa úplne inak, tvrdí.


Už ste čítali?